Klanten

  • Qfor on marbl

    Met de Qfor methode kunnen traininginstituten en consultancy bedrijven wereldwijd een erkenning verwerven voor hun kwaliteit en professionalisme op de markt. Qfor brengt dit in kaart via de Qfor ClientScan.

    Lees meer
  • Ellen @ Vandemoortele tells

    Hoe beweeg je een organisatie van een leiderschapstijl gestoeld op ‘command and control’, naar leiderschap dat vertrekt van ‘empowerment and trust’?  Dat is wat we bij Vandemoortele vertaalden in een project rond leiderschap.

    Lees meer
  • A tailor-made sales methodology for atHome

    Wanneer een bedrijf groeit van zo’n 30 naar 80 medewerkers op korte tijd, moet het nodige worden ondernomen om succes te verankeren. Dit vergt heldere processen. Samenwerking en communicatie binnen en over departementen is immers cruciaal. Het vraagt ook om een strategisch verkoopproces en een verkoopmethodologie.

    Lees meer
  • Argenta putting the client at the center

    Toen we marbl voor het eerst ontmoetten, was het voor Argenta heel helder waarin we ondersteuning wilden: bewegen van een productaanpak naar een klantgerichte aanpak. Marbl stelde een bijzonder duidelijk plan voor waar we alle succesfactoren in vertaald zagen.

    Lees meer

We respecteren uw privacy en gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met ons privacybeleid en met onze voorwaarden met betrekking tot het gebruik van cookies.