Qfor on marbl

Met de Qfor methode kunnen traininginstituten en consultancy bedrijven wereldwijd een erkenning verwerven voor hun kwaliteit en professionalisme op de markt. Qfor brengt dit in kaart via de Qfor ClientScan.

We zijn bijzonder trots op onder meer volgende zaken uit het rapport:

 “Percentage geïnterviewde klanten dat aangeeft tevreden of bijzonder tevreden te zijn:  100%.”

” De organisatie laat een positieve indruk na bij al haar klanten. Die zouden allen het bedrijf aanbevelen. Sterke aspecten zijn onder meer:  professionalisme, empathie, menselijk, klantgericht, diepgaande kennis van ons marktsegment.”

“De verhouding prijs-kwaliteit is correct en zorgt bij de klanten voor tevredenheid. Budgetten zijn marktconform. De tijd-resultaat balans zit goed: deelnemers aan de diverse programma’s leren veel in weinig tijd.”

Geïnspireerd?

Contacteer ons

We respecteren uw privacy en gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met ons privacybeleid en met onze voorwaarden met betrekking tot het gebruik van cookies.